Odbiór i obsługa korespondencji pocztowej wychodzącej

Nasze usługi zostały tak skonstruowane, aby były atrakcyjne zarówno dla nadawców masowych, jak również dla firm o niewielkich potrzebach w zakresie nadawania listów.
Przedsiębiorstwa dostrzegają niewątpliwe korzyści płynące z outsourcingu, dlatego Traffica, wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, przygotowała pakiet usług związanych z kompleksową obsługą wychodzącej korespondencji pocztowej. Proces rozpoczyna się odbiorem korespondencji z siedziby Klienta, w podziale na listy zwykłe i polecone, w dogodnym uzgodnionym wcześniej przedziale czasowym. Kurier Traffica w obecności Klienta przelicza przesyłki, rejestruje ilości poszczególnych ich typów oraz zwracanych pocztowych dokumentów nadawczych i pozostawia pokwitowanie odbioru korespondencji.

Następnie, korespondencja trafia do działu operacyjnego Traffica, gdzie jest opracowywana przez doświadczony zespół pracowników.

Listy są ważone, wypełniane są wymagane druki pocztowe (np. książki nadawcze) oraz w razie konieczności, wnoszone są opłaty pocztowe. Książki nadawcze mogą być prowadzone zarówno tradycyjną metodą, jak również w sposób elektroniczny (w formie zaszyfrowanych plików), umożliwiający w przyszłości szybkie przeszukiwanie archiwów.
Po sprawdzeniu poprawności przygotowania, tego samego dnia następuje wysyłka listów - listy przekazywane są Poczcie Polskiej lub na życzenie innemu operatorowi pocztowemu.
W sytuacjach, gdy korespondencja dodatkowo wymaga zapakowania, Traffica jest przygotowana na taką okoliczność i ma możliwość zakopertowania jej - w zależności od ilości - często w dniu odbioru.
Dzięki odpowiednim procedurom i wewnętrznym mechanizmom motywacyjnym, naszą pracę charakteryzuje stale monitorowana wysoka wydajność. Bardzo dbamy o poczucie komfortu ze strony Klientów i dokładamy starań, mających na celu utrzymywanie współpracy na poziomie bezobsługowym. Naszym stałym Klientom pomagamy w wypełnianiu wymaganej dokumentacji w kontaktach z operatorami pocztowymi, jak też w innych formalnościach pocztowych.
Wysyłanie listów z nami odbywa się komfortowo. Zapraszamy do zapoznania się na indywidualnym spotkaniu, jakie rozwiązanie byłoby optymalne w Państwa sytuacji, i czy obecny sposób dokonywania wysyłek pocztowych można usprawnić lub obniżyć ich koszt.

ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, fax: (+48) 22 434-8101 e-mail: traffica@traffica.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Copyright © 2014 Traffica. All Rights Reserved.