Case study

Internetowy sklep z kosmetykami. Stany Zjednoczone.

 

Opis sytuacji sprzed nawiązania współpracy z firmą Traffica:

Amerykańska Firma zainteresowana sprzedażą swoich produktów w Polsce, po pierwszych sukcesach w sprzedaży unikatowych na polskim rynku kosmetyków, stanęła przed decyzją o otwarciu przedstawicielstwa w Polsce. Po dokonaniu wstępnych analiz, Zarząd Firmy zdecydował, że rozwój witryny, działania reklamowe oraz inne aktywności będą prowadzone z terytorium USA. W Polsce natomiast należy wybrać partnera, który zajmie się logistyczną obsługą sklepu poprzez:
przyjmowanie dostaw towaru z USA, magazynowanie, etykietowanie produktów polskimi instrukcjami, pakowanie, wnoszenie opłat pocztowych i kurierskich oraz na podstawie otrzymywanych zamówień, dystrybucję zamówionych produktów do odbiorców Sklepu i przyjmowanie ewentualnych zwrotów. Wybór padł na firmę Traffica.

 

Po przyjęciu oferty firmy Traffica:

Traffica okazała się być idealnym partnerem do planowanego przedsięwzięcia. Zamówienia, które napływają przed godziną 12.00, mają gwarancję realizacji tego samego dnia. Ponieważ znaczna część zamówień jest wysyłana kurierem za pobraniem, już następnego dnia Klienci Firmy mogą cieszyć się z zamówionych produktów.

Dzięki skoncentrowaniu swych sił na reklamie i strategii marketingowej, Firma w ciągu jednego roku działalności na polskim rynku, zwiększyła swoją sprzedaż przeszło dziesięciokrotnie.

ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, fax: (+48) 22 434-8101 e-mail: traffica@traffica.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Copyright © 2014 Traffica. All Rights Reserved.