Case study

Firma z branży IT wysyłająca około 200 listów miesięcznie. Warszawa.

Przygotowaniem korespondencji do nadania na poczcie, zajmowały się na zmianę dwie recepcjonistki. Do zakresu ich obowiązków należało wypełnianie książek nadawczych, naklejanie znaczków i ważenie listów. Listy zawoził na pocztę jeden z pracowników posiadających samochód służbowy lub jedna z recepcjonistek - korzystając ze środków komunikacji miejskiej...

Agencja reklamowa organizująca cyklicznie wysyłkę masową. Poznań.

Agencja reklamowa zwykle raz na kwartał nadawała kilkadziesiąt tysięcy listów, składających się z kilku elementów wymagających ręcznego zakopertowania w specyficzny sposób. Dotychczas do pracy wynajmowała grupę studentów, którzy w pomieszczeniach biurowych agencji pakowali listy...

Outsourcing kancelarii banku. Warszawa.

Jeden z największych banków europejskich, w swojej warszawskiej centrali, prowadził kancelarię, w której zatrudniał 2 osoby oraz kierowcę z samochodem służbowym. Rano kierowca przywoził korespondencję ze skrytki pocztowej, następnie odbierał listy z oddziałów Banku, po czym przywoził je do centrali celem zważenia, ofrankowania i przygotowania książek nadawczych...

Internetowy sklep z kosmetykami. Stany Zjednoczone.

Amerykańska Firma zainteresowana sprzedażą swoich produktów w Polsce, po pierwszych sukcesach w sprzedaży unikatowych na polskim rynku kosmetyków, stanęła przed decyzją o otwarciu przedstawicielstwa w Polsce. Po dokonaniu wstępnych analiz, Zarząd Firmy zdecydował, że rozwój witryny, działania reklamowe oraz inne aktywności będą prowadzone z terytorium USA...

ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, fax: (+48) 22 434-8101 e-mail: traffica@traffica.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Copyright © 2014 Traffica. All Rights Reserved.